OpenAΒΕΚΤ

Από το 1986, το ΕΚΤ διαθέτει το Σύστημα Aυτοματισμού Bιβλιοθηκών και Διαχείρισης Βιβλιογραφικών Δεδομένων ΑΒΕΚΤ, το οποίο σήμερα χρησιμοποιούν περισσότερες από 2.000 βιβλιοθήκες. Η Υπηρεσία OpenABEKT αποτελεί μετεξέλιξη του συστήματος αυτού, το οποίο θα παρέχεται, πλέον, ως Υπηρεσία Νέφους, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα παραμετροποίησης του συστήματος από τον κάθε φορέα, σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Τι είναι η υπηρεσία OpenABEKT;

Η Υπηρεσία OpenABEKT αφορά την ολοκληρωμένη αυτοματοποίηση και οργάνωση βιβλιοθηκών, καθώς και τη διάθεση βιβλιογραφικών δεδομένων, βασισμένη σε διεθνή πρότυπα και κανόνες. Εξασφαλίζει στους ενδιαφερόμενους φορείς τη δυνατότητα να διαμορφώσουν ένα καινοτομικό και βιώσιμο σύστημα διαχείρισης βιβλιοθηκών για την οργάνωση, διαχείριση, διάθεση και απόθεση των βιβλιογραφικών δεδομένων, προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Επίσης, παρέχει εύχρηστες λειτουργίες για τη διαχείριση χρηστών και τον διαδανεισμό μεταξύ βιβλιοθηκών.

Γιατί να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία OpenABEKT;

Κάνοντας χρήση της Υπηρεσίας OpenABEKT, κάθε φορέας αποκτά τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την ήδη αναπτυγμένη τεχνογνωσία του ΕΚΤ στην οργάνωση βιβλιοθηκών και τη διαχείριση βιβλιογραφικών δεδομένων, εξελιγμένη χάρη στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και εμπλουτισμένη με συμπληρωματικές υπηρεσίες, όπως η διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση από το ΕΚΤ. Η Υπηρεσία OpenABEKΤ:

περιορίζει τις χρονοβόρες εργασίες καταλογογράφησης

επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των βιβλιογραφικών εγγραφών και δεδομένων, χάρη στη χρήση σύγχρονων διεθνών προτύπων και κανόνων

ενισχύει τη δυνατότητα συνεργασίας των βιβλιοθηκών, τόσο όσον αφορά το περιεχόμενό τους όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους επισκέπτες τους

διασφαλίζει τη χρήση ενός συστήματος αυτοματισμού και οργάνωσης βιβλιοθηκών με μικρό κόστος, ενισχύοντας τη βιωσιμότητά του.